نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مجلس خبرگان خوب و شایسته داشته باشیم که حامی رهبری و نظام اسلامی و ولایت‌فقیه باشد کشور از گزند دشمنان محفوظ می‌ماند.

 آیت‌الله مهمان‌نواز: مجلس خبرگان شایسته، کشور را از گزند دشمنان محفوظ می‌دارد

به گزارش قدس آنلاین ، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: هدف از ثبت‌نام  بنده این است که مجلس خبرگانی داشته باشیم که در آن (مجلس خبرگان رهبری) از اسلام ناب و نظام اسلامی و دستاوردهای عظیم آن حفاظت، حراست و پاسداری شود.

وی تصریح کرد: اگر مجلس خبرگان خوب و شایسته داشته باشیم که حامی رهبری و نظام اسلامی و ولایت‌فقیه باشد آنگاه است که به قول حضرت امام راحل کوچک‌ترین آسیبی به این مملکت نخواهد رسید و هدف ما در این انتخابات همین است.

آیت‌الله مهمان‌نواز گفت: اهمیت مجلس خبرگان بدین‌جهت است که در حساس‌ترین زمان و در وقت لازم، رهبری شایسته برای اداره مملکت و نظام اسلامی توسط مجلس خبرگان انتخاب می‌شود.

وی افزود: همان‌گونه که بعد از ارتحال امام راحل عظیم‌الشان در کمتر از 24 ساعت رهبری حکیم، فرزانه، شجاع و مدیر و مدبر و مسلط به اوضاع زمان  توسط اعضای محترم خبرگان رهبری که همگی از علمای برجسته و مجتهدین عالی‌قدر بودند و هستند انتخاب شد و می‌بینیم این رهبر عالی‌قدر اوضاع را نه‌تنها در داخل کشور بلکه در بعد جهانی نیز با سرانگشت تدبیر خود اداره می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.